Volvo V40 facelift loveşte cu ciocanul lui Thor

Blocurile optice faţă LED cu un design ce conturează forma unui ciocan, care au debutat pe noul XC90 şi au fost imediat botezate „ciocanul lui Thor” (zeul naturii, fulegerelor şi al războiului în mitologia nordică), devin vector de imagine pentru Volvo. După ce au fost adoptate şi de S/V90, la Salonul Auto de la Geneva 2016, loveşte cu ciocanul lui Thor şi facelift-ul compactei premium V40.

Operaţia estetică suferită de cel mai bine vândut model Volvo în Europa este destul de subtilă. În afară de farurile-ciocan, V40-ul şi versiunea înălţată Cross Country prezintă, la exterior, un calandru uşor restilizat, care scoate în evidenţă logo-ul mărcii, şi cinci noi culori pentru caroserie (Amazon Blue, Denim Blue, Bursting Blue, Mussel Blue şi Luminous Sand). În interior, găsim o planşă de bord cu materiale noi şi tehnologia CleanZone, care purifică aerul.

Sub capotă, specialiştii Volvo au revizuit unitatea D2 diesel de 2.0 litri care, acum, este mai prietenoasă cu mediul (80 gCO2 / km).

Leave A Comment