ford-ranger

Noul Ford Ranger se pregătește de debut pe piata romaneasca

Nu este el chiar așa nou, este în realitate un facelift al generației lansate în 2011. Pe scurt, upgrade-ul aduce un nou design al părții frontale, un interior nou și mai bine echipat și propulsoare revizuite. Ieri am făcut cunoștință cu noul model, l-am chinuit destul de mult prin locuri unde semnalul gsm nu s-a inventat încă… și vom reveni cu un test drive cu noul Ford Ranger în curând pe viteze.ro

Până atunci vă spunem că modelul este deja disponibil în România. Motorizarea de bază este reprezentată de un 2.2 TDCi cu patru cilindri care dezvoltă 130 CP și 330 Nm ( un plus de 5 CP și 10 Nm). Același propulsor este oferit și în versiune de 160 CP și 385 Nm (un plus de 10 CP și 10 Nm). Mai puteți opta pentru un 5 cilindri în linie diesel de 3.2 litri care oferă 200 CP și 470 Nm.

ford-ranger

Modelul este oferit în patru niveluri de echipare:

XL -jante de 16’’ din oțel, control electronic al stabilității (ESC), sistem Easy – fuel, control al tracțiunii și asitență la frânare (EBA), oglinzi laterale acționate electric și încălzite, parbriz încălzit, selectare electronică a treptelor de viteză superioare și inferioare.

XLT – jante de 16’’ din aliaj, aer condiționat manual, faruri automate, radio/CD ecran tactil 4.2”, Ford SYNC 1, pilot automat, volan îmbrăcat în piele cu comenzi auto  pe volan, ștergătoare automate cu senzor de ploaie.

MKV_8407

Limited – jante de 17’’ din aliaj, grilaj crom, aer condiționat cu sistem electronic de control automat al temperaturii în doua zone (DEATC), radio/CD  & Ford SYNC 2  – ecran tactil de 8”, geamuri acționate electric, scaun încălzit pentru șofer cu 8 poziții reglabile electric și suport lombar, senzori de distanță pentru parcarea cu spatele.

Wildtrak – jante de 18’’ din aliaj prelucrat, grilă față din titan, bară sport aerodinamică, cameră  video spate, radio/CD & SYNC 2 cu ecran 8” și sistem de navigație, senzori de distanță pentru parcarea cu spatele, bare laterale din oțel argintiu.

Diferențele de prețuri între pachete pentru un Ranger 2.2 TDCi de 160 CP: versiunea XL costă 24.750 euro +TVA. Upgrade la nivelul XLT înseamnă +2.400 euro, pentru Limited avem un +3.000 euro. Optarea pentru transmisie automată – un plus de 1.700 euro.

ford-ranger

FOTO: Andrei Toboșaru

Leave A Comment