Bentley Mulsanne Extended Wheelbase – ultima declinare a luxului

Unii au o familie de modele în segmentul compact, alții au o familie de modele în zona rarefiată și exclusivă a luxului. După Bentley Mulsanne și Mulsanne Speed, constructorul britanic oferă Mulsanne Extended Wheelbase.

Îl putem considera un pas firesc când pe scenă sunt deja nume proaspete precum Mercedes-Maybach sau BMW 760Li. Chiar dacă Bentley ar prefera să fie ”în propoziție” doar cu Rolls Royce, nu poți neglija noul val.

Bentley Mulsanne Extended Wheelbase

Evident versiunea cu ampatament lung este destinată celor din spate care eneficiază acum de un spațiu mai mare cu 25 cm la nivelul picioarelor. Cei doi pasageri spate beneficiază de scaune tip business class.

Noua versiune cu ampatament mărit introduce și faceliftul aplicat gamei. Deși pare neschimbată, la nivel de detaliu, întreaga parte frontală a fost redesenată. La acest nivel, clienții apreciază tradiția, continuitatea, evoluția. Prin urmare un facelift nu este sinonim cu o schimbare radicală de design.

La interior găsim unele dintre cele mai bune materiale întâlnite în industria auto. Britanicii au dezvoltat un nou sistem infotainment pentru mașină. Dar pe noi ne interesează în acest caz locurile spate, iar acestea beneficiază de tratamentul clasic: suport pentru paharul de șampanie, perdele electrice pentru o intimitate sporită, plus un sunroof panoramic de sticlă care permite achiziționarea unui bronz discret în cazul unei călătorii mai lungi. Bentley oferă și o pereche de tablete cu diagonala de 10,2 inch ce rulează pe Android cu 4G wifi și bluetooth. Fiecare tabletă are un spațiu de stocare de 32 GB ce poate fi extins la 128 GB. Nu este specificat dacă tabletele pot avea acces la conținutul stocat pe hard disk-ul de 60 GB al sistemului inftainment.

Sufletul mașinii rămâne propulsorul V8 de 6¾ litri care dezvoltă 537 CP și 1.100 Nm. Mulsanne Extended Wheelbase este echipat cu o cutie automată cu 8 trepte. Avem vreo câteva curiozități vis-a-vis de acest model. Una dintre ele vizează senzațiile trăite pe fotoliul din spate când se ajunge la 100 km/h în 5 secunde. Și de ce sistemul de averizare a prezenței unui vehicul în unghiul mort funcțonează între 10 și 250 km/h, în condițiile în care mașina are o viteză maximă de 300 km/h.

 

1 Comments

Leave A Comment