“R”, de la Radical: Mercedes AMG GT R

AMG GT, AMG GT S si, in final, AMG GT R. Adica, o versiune de strada a GT3-ului de curse, special dezvoltata pentru cei care s-au plictisit de cei 476 CP sau 510 CP al jucariilor actuale si cauta ceva radical.

Mercedes-ul AMG GT R este pregatit sa scoata 570 CP din V8-ul Bi-Turbo de 4.0 litri, iar trenul de rulare va fi special reglat pentru performante si mai bune pe circuit, inginerii profitand de experienta acumulata cu GT3-ul in Cursa de 24H de la Nurburgring si cu safety-car-ul AMG GT S in Formula 1.

Pana la prezentarea supercar-ului, in cadrul Festivalului de la Goodwood, pe 24 iunie, din teasing-uri, se observa prizele de aer de pe capota, eleronul fix, capacul din carbon al portbagajului si culoarea speciala “verde infern”, in onoarea “Infernului Verde”, a celebrului circuit Nurburgring Nordschleife. Iar pozele-spion au tradat un calandru inedit, in spiritul GT3-ului de curse, si o evacuare centrala. Sa fie, oare, Porsche-ul 911 GT3 RS in pericol?

Leave A Comment