02-BAHRAIN-PREVIEW-4k-EN

Avancronica Marelui Premiu al Bahrainului realizată de Pirelli

March 30, 2016
715 Views

Bahrain are startul în amurg și sosirea pe lumină artificială. Echipele s-au acomodat până acum cu noile regulamente privind pneurile, astfel că vor avea mai multe idei în privința modalităților de a scoate tot ce este mai bun din acestea. Cele trei compozții nominalizate (medium, soft și supersoft) sunt similare cu cele pentru Australia.

Circuitul din punct de vedere al pneurilor: Startul la ora 18:00 înseamnă că temperaturile vor scădea dramatic pe măsură ce cursa se va desfășura. Asfaltul pe bază de granit este dur și abraziv, ceea ce crește uzura anvelopelor. Nisipul poate fi adeseori suflat spre pistă dinspre deșertul înconjurător, afecând aderența. Există un anumit număr de viraje lente unde o bună tracțiune este crucială, pista favorizează motricitatea. În același timp, sunt patru linii drepte lungi, astfel că este necesar un compromis versatil al set-up-ului Safety-car-ul influențează arareori strategia: s-a întâmplat în doar două ocazii în cei 12 ani de istorie ai acestei curse.

Cele trei compoziții nominalizate:

Alb/mediu: un pneu care lucrează într-un registru redus și unul dintre cele mai versatile din gamă

Galben/soft: un pneu care lucrează într-un registru înalt și care pune accent pe performanță.

Roșu/supersoft: un pneu care lucrează într-un registru redus și o compoziție care este rapidă, dar cu o durată de viață redusă.

Cursa de anul trecut: Câștigător: Hamilton (două opriri: a pornit pe soft, a schimbat pe soft în turul 15, medium în turul 33). Cel mai bine clasat cu o strategie alternativă: Raikkonen, al doilea (a oprit de asemenea de două ori, dar a pornit pe soft, a schimbat pe medii în turul 17, apoi pe soft în turul 40). A fost un mix de strategii cu două și trei opriri: Vettel a fost al cincilea, cu o oprire neprogramată suplimentaro (al treila pit-stop a fost ca sa schimbe nasul mașinii, ocazie cu care a schimbat și pneurile)

1 Comments

  1. Bahrain o fi având startul în amurg, dar se aprind luminile încă de la start, nu e ca în Abu Dhabi.
    Safety car se numără ocazii/curse adică 2/11, căci în 2011 nu s-a ținut etapa din Golf.

Leave A Comment